Küsitlus "TARBIJAKÄITUMINE JA OSTUOTSUST MÕJUTAVAD TEGURID RÕIVASTE SOETAMISEL INTERNETIST"
Armas lugeja!
Minu nimi Signe Kõiv ja olen Estonian Business Schooli rahvusvahelise ärijuhtimise magistrant. Palun Sul vastata allolevale lühikesele küsimustikule, mille tulemuste põhjal valmib magistritöö: Tarbijakäitumine ja ostuotsust mõjutavad tegurid rõivaste soetamisel Internetist.

Magistritöös soovin välja selgitada, millised on tarbija ootused naisterõivaste e-poele. Kaardistan tegurid, mille põhjal tarbija ostuotsuse langetab või toote ostmata jätab ning uurin, mis viib meeldiva ostukogemuse ja kordusostuni.

Vastamine on anonüümne, võtab aega 10-15 minutit ja tulemusi kasutatakse vaid üldistatud kujul. Uuring on avatud 30. septembrini 2012.

Oled lahkelt oodatud jagama oma mõtteid ja ettepanekuid küsimustiku lõpus. Sinu abi küsimustele vastates on hindamatu ja olen selle eest ette tänulik.