Patsiendi tagasiside küsimustik 2025a
Hea patsient!
Tervisekeskuse teenuste kvaliteedi hindamiseks palume Teid vastata allpool toodud küsimustele. Teie tagasiside on meile väga oluline!
Tervisekeskuse teenuste kvaliteedi hindamiseks palume Teid vastata allpool toodud küsimustele. Teie tagasiside on meile väga oluline!
Palun sisestage oma andmed:
| Sugu | |
| Vanus |
Palun valige kõik vastused!
1. Kui
sageli Teie külastate Rosenthali Tervisekeskust?
Kord aastas
Kord poole aasta jooksul
Kord kolme kuu jooksul
Kord kuus
Sagedamini
Edasi
Palun valige kõik vastused!
2. Millise kanali kaudu olete Teile Tervisekeskusega ühendust võtnud kõige enam?
Pereõe telefonil 675 5000
Info telefonil +372 5145963
E-Perearstikeskuse platvormi kaudu (www.eperearstikeskus.ee)
Kohapeal Tervisekeskuse registratuuris
<
Edasi
Palun valige oma vastus!
3. Kas olete tutvunud Perearstikeskuse kodulehel www.rosenthalitk.ee/ oleva informatsiooniga (tähtsad teated, ravisoovitused, töökorraldus jne.)?
Jah
Ei ole
<
Edasi
Palun valige oma vastus!
4. Kas olete saanud telefonil 675 5000 / E-perearstikeskuse digiplatvormi teel piisavalt informatsiooni ja vastuseid oma küsimustele?
Jah, alati
Jah, enamasti
Vahevahel
Enamasti mitte
Mitte kunagi
<
Edasi
Palun valige oma vastus!
5. Kas Teie olete vastuvõtu ja analüüside tulemuse kohta saanud informatsiooni Riiklikust Terviseportaalist www.terviseportaal.ee/ ?
Jah
Ei
<
Edasi
Palun valige oma vastus!
6. Kas vastuvõtule registreerimisel küsiti Teie käest registreerimise põhjust?
Jah
Ei
<
Edasi
Palun valige oma vastus!
7. Kas Teid on teavitatud tasuliste teenuste kasutamisel teenuse hinnast enne teenuse kasutamist?
Jah
Ei
Ei ole tasulist teenust kasutanud
<
Edasi
Palun valige oma vastus!
8. Rosenthali Tervisekeskus OÜ on Tartu Ülikooli Arstiteaduskonna ja Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli praktikabaasiks. Kas Teid on teavitatud ja arvestatud Teie nõusolekuga kolmanda isiku viibimiseks vastuvõtu juures (üliõpilased, residendid jne)?
Jah
Ei
<
Edasi
Palun valige oma vastus!
9. Kuidas Teie hindate meie administraatorite/sekretäride suhtlemisoskust?
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Halb | Suurepärane |
<
Edasi
Palun valige oma vastus!
10. Kas pereõe vastuvõtul olete saanud piisavalt informatsiooni oma tervise kohta ja vastuseid oma küsimustele?
Jah, alati
Jah, enamasti
Vahetevahel
Enamasti mitte
Mitte kunagi
<
Edasi
Palun valige oma vastus!
11. Kas perearsti vastuvõtul olete saanud piisavalt informatsiooni oma tervise kohta ja vastuseid oma küsimustele?
Jah, alati
Jah, enamasti
Vahetevahel
Enamasti mitte
Mitte kunagi
<
Edasi
Palun valige oma vastus!
12. 2026 aastal Tervisekeskus plaanib oma tööruume laiendada. Kas Teie soovitaksite meie keskust tuttavatele/kolleegidele/perekonnaliikmetele?
Jah, kindlasti
Pigem jah
Pigem ei
Ei soovitaks
<
Edasi
Palun valige oma vastus!
13. Kas soovite, et vaimse tervise murede lahendamiseks Tervisekeksuses oleks kliinilise psühholoogi / vaimse tervise õe nõustamise võimalus?
Jah
Ei
Ei oska vastata
<
Edasi
Palun valige oma vastus!
14. Kas Teil on ettepanekuid perearstikeskuse töö parandamiseks?
(mitu võimalikku vastust)
Jah
Ei ole
Kommentaar
<
Edasi
Palun valige oma vastus!
Aitäh vastuste eest!

Osalege uuringus ja võitke Kaubamaja või Selveri kinkekaart!
Osalemiseks sisesta oma e-post:
Registreeru
Konto omamisel nõustud meie reeglite ja tingimustega ning privaatsust puudutavate sätetega.
Palun sisesta oma e-posti aadress!
E-posti aadress on vigane!
Aitäh! Teie registreerumine õnnestus!
Soovitan seda lehekülge - uuringute loomine on lihtne Connect.ee!