Küsitlus "Bränd"
Lugupeetud vastaja! Oma lõputöö raames soovin läbi viia uuringu, mille eesmärk on välja selgitada inimeste hinnangud ja hoiakud brändi(kaubamärgi) ostukäitumise teguri kohta ning selle mõju kodutehnika kaubakategooria kaupade tarbimisele.
Uuring on anonüümne. Iga küsimuse puhul võetakse arvesse kokkuvõtlikud vastused ning autor kasutab vastajate andmeid vaid lõputöö raames
Andmed küsimustiku koostaja kohta:
Õppeasutus: Lääne-Viru Rakenduskõrgkool
E-post; annevet@hot.ee
Annely
Tänan vastamise eest!!
Uuring on anonüümne. Iga küsimuse puhul võetakse arvesse kokkuvõtlikud vastused ning autor kasutab vastajate andmeid vaid lõputöö raames
Andmed küsimustiku koostaja kohta:
Õppeasutus: Lääne-Viru Rakenduskõrgkool
E-post; annevet@hot.ee
Annely
Tänan vastamise eest!!
Uuring on lõppenud ja vastuseid ei aktsepteerita enam.
Täname teid huvi eest.
Täname teid huvi eest.