Küsitlus "Bränd"
Lugupeetud vastaja! Oma lõputöö raames soovin läbi viia uuringu, mille eesmärk on välja selgitada inimeste hinnangud ja hoiakud brändi(kaubamärgi) ostukäitumise teguri kohta ning selle mõju kodutehnika kaubakategooria kaupade tarbimisele.
Uuring on anonüümne. Iga küsimuse puhul võetakse arvesse kokkuvõtlikud vastused ning autor kasutab vastajate andmeid vaid lõputöö raames

Andmed küsimustiku koostaja kohta:
Õppeasutus: Lääne-Viru Rakenduskõrgkool
E-post; annevet@hot.ee
Annely
Tänan vastamise eest!!


Uuring on lõppenud ja vastuseid ei aktsepteerita enam.
Täname teid huvi eest.


Tänud Teie vastuste eest, soovitan seda lehekülge - uuringute loomine on lihtne Connect.ee!