Kliendi rahulolu küsitlus
Tere



Olen viimase kursuse õpilane ja seoses väikese uurimustööga viin läbi kliendirahulolu küsitlust laenuvahendus portaalile Omaraha.ee. Et portaal saaks veelgi parandada oma teenuse kvaliteeti, paluksin teil osaleda anonüümses küsitluses, mis võtab 5 minutit teie ajast.
Palun sisestage oma andmed:
Sugu
Vanus
Kus Te elate?
Rahvus
1. Kuidas kuulsite Omaraha.ee-st?
sõpradelt/tuttavatelt
internetist
televisioon/raadio
muu
 
2. Miks olete otsustanud taotleda laenu / investeerida Omaraha portaali kaudu?
 
3. Kas investeerimine tundub usaldusväärne?
jah
ei
 
4. Kas investeerimisel/laenamisel võetav risk on piisavalt arusaadavalt formuleeritud?
jah
ei
võiks olla selgem
 
5. Kas kodulehekülje ülesehitus tundub loogiline?
jah
ei
võiks parem olla
 
6. Kui rahul olete Omaraha laenutaotlus protsessiga?
olen rahul, kõik on lihtne ja arusaadav
pole rahul
võiks olla loogilisem ja lihtsam
 
7. Kui rahul olete Omaraha investeerimise protsessiga?
olen rahul, see on lihtne ja arusaadav
pole rahul
võiks olla loogilisem ja lihtsam
 
8. Mis on olnud teie jaoks Omaraha problemaatilised kohad?
 
9. Mis on olnud peamine põhjus, miks olete laenutaotuse või investeerimis protsessi pooleli jätnud?
 
10. Kui rahul olete klienditeenindusega?
olen rahul
ei ole rahul
võiks olla parem
 
11. Kas on esinenud probleeme Omaraha portaali esindajatega suhtlemisel?
jah
ei
Milliseid?
 
12. Kas on tekkinud probleeme Omaraha portaali kasutamisel? Kui jah, siis milliseid?
 
13. Kas soovitaksid Omaraha.ee portaali investeerimist ka sõpradele?
jah
ei